Szanowni Państwo,

w związku z okresem urlopowym, uprzejmie informujemy, że zarówno magazyn we Wronkach, jak i Biuro Logistyki we Wrocławiu pracują bez zmian.

Jednakże, ze względu na okres urlopowy w fabrykach BDR THERMEA GROUP, pomimo zwiększonych zapasów, terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. Dotyczy to przede wszystkim asortymentu na specjalne zamówienie. W związku z tym przekazujemy informację jak niżej i prosimy o jej uwzględnienie w Państwa planach zakupowych.

Zamówienia kotłów średniej i dużej mocy (GT 200, GT 330, GT 430, GT 530); podgrzewaczy BPB 150 i BPB 400 oraz niektórych  pomp ciepła:

  1. złożone do 22 lipca, dostarczane będą zgodnie z terminem dostaw zawartym w Porozumieniu Handlowym;
  2. złożone pomiędzy 23 a 26 lipca – terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu, prosimy o kontakt z Biurem Logistyki w celu jego uściślenia;
  3. zamówienia na ww. urządzenia przesłane po 26 lipca będą realizowane w terminach dostaw zgodnych z Porozumieniem Handlowym, liczonych od 19 sierpnia 2019.
  4. zamówienia na pompy ciepła będą zrealizowane w zależności od dostępności poszczególnych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych

Ewentualne pytania dotyczące treści tego komunikatu, prosimy kierować do Kierownika Działu Logistyki Dariusza Michalskiego na adres e-mail: dariusz.michalski@dedietrich.pl lub logistyka@dedietrich.pl