Szanowni Państwo,
w związku z okresem urlopowym, uprzejmie informujemy, że zarówno magazyn we Wronkach, jak i Biuro Logistyki we Wrocławiu pracują bez zmian.
Jednakże, ze względu na okres urlopowy w fabrykach BDR THERMEA GROUP, pomimo zwiększonych zapasów, terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu. Dotyczy to przede wszystkim asortymentu na specjalne zamówienie. W związku z tym przekazujemy informację jak niżej i prosimy o jej uwzględnienie w Państwa planach zakupowych.
Zamówienia kotłów średniej i dużej mocy (GT 200, GT 330, GT 430, GT 530); podgrzewaczy BPB 150 i BPB 400 oraz niektórych pomp ciepła:
- złożone do 22 lipca, dostarczane będą zgodnie z terminem dostaw zawartym w Porozumieniu Handlowym;
- złożone pomiędzy 23 a 26 lipca – terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu, prosimy o kontakt z Biurem Logistyki w celu jego uściślenia;
- zamówienia na ww. urządzenia przesłane po 26 lipca będą realizowane w terminach dostaw zgodnych z Porozumieniem Handlowym, liczonych od 19 sierpnia 2019.
- zamówienia na pompy ciepła będą zrealizowane w zależności od dostępności poszczególnych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych
Ewentualne pytania dotyczące treści tego komunikatu, prosimy kierować do Kierownika Działu Logistyki Dariusza Michalskiego na adres e-mail: dariusz.michalski@dedietrich.pl lub logistyka@dedietrich.pl