Page 6 - eKATALOG TECHNIKA DOMOWA
P. 6
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ PRODUKTÓW I USŁUG
MARKI GŁÓWNE I MARKI LOKALNE
MARKI GLOBALNE
MARKI LOKALNE
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ - ISO 9001
Jakość jest pojęciem, które już od wielu lat w świecie gospodarczym nabrało
elementarnego znaczenia. Jakość uważa się za bazę dla produkcji gospo-
darczo uzasadnionych wyrobów – jest więc najważniejszym czynnikiem
łączącym producenta i użytkownika. Określony standard jakości zapewniają
poszczególne procesy produkcyjne podporządkowane – w idealnym przypad-
ku – surowym wytycznym. Certyfikacja według DIN EN ISO 9001 i 9002 zapew-
nia użytkownikowi założony poziom jakości, jeśli w zakładzie produkcyjnym
stosowane jest zarządzanie jakością według norm ISO. Wymaga to jednak
wysokiego poziomu kwalifikacji. Pod tym względem certyfikaty ISO, bazowa-
ne na życzeniach klientów, stanowią z jednej strony podstawę dla budowy
zaufania pomiędzy użytkownikiem i producentem, z drugiej zaś są miarą
funkcjonowania zarządzania jakością w obrębie przedsiębiorstwa. Firma De
Dietrich uzyskała certyfikat ISO 9002 dla zakładów Mertzwiller i Niederbronn
w roku 1994 i 1995.
Całe przedsiębiorstwo De Dietrich uzyskało certyfikat ISO 9001 w roku 1997.
Konkretnie oznacza to dla De Dietrich między innymi:
• Opracowanie i produkcję nowych wyrobów z uwzględnieniem oczekiwań klientów
• Bezbłędne procesy produkcyjne lub bezpośrednie wykrywanie i usuwanie ewentualnych wad
• Niezmienny standard jakości
• Wyższą ocenę w obszarze zarządzania jakością oddziałów wspierających produkcję i sprzedaż wyrobów
względnie mogących ją dodatkowo zwiększyć
• Priorytet dla działań ku zadowoleniu klienta we wszystkich działach handlowych i w dziale sprzedaży
Tym samym oczywiste są korzyści dla klientów De Dietrich:
• Zostaje silnie wzmocnione zaufanie do marki De Dietrich
• Bezpośrednia współpraca z przedsiębiorstwem De Dietrich staje się jeszcze bardziej efektywna
• Długoterminowy rozwój i innowacje od pierwszego do ostatniego etapu produkcji podlegają certyfikacji
6 www.dedietrich.pl