APLIKACJA
DE DIETRICH SMART
FAQ - ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
2. Nie użyłem tego samego konta (adresu e-mail) co w aplikacji SMART TC°.
Nie ma problemu! Możesz usunąć utworzone konto: wejdź w Menu Plus (w prawym dolnym rogu ekranu), Menu Konto i Naciśnij Usuń konto. Następnie powtórz procedurę utworzenia konta wykorzystując wcześniej używany e-mail.
3. Jakiego hasła należy użyć, aby zalogować się do aplikacji De Dietrich Smart?
Podczas korzystania z aplikacji po raz pierwszy, możesz utworzyć nowe hasło. Nie musi być to samo hasło, którego używałeś w aplikacji SMART TC°. Jeżeli nie pamiętasz hasła które utworzyłeś przy pierwszym użyciu, możesz kliknąć „Nie pamiętam hasła”. Następnie możesz ustawić nowe hasło, wykonując poniższe czynności.
4. Jak zmienić hasło w aplikacji De Dietrich Smart?
Jeżeli jesteś zalogowany:
- Naciśnij „Więcej” w prawym dolnym rogu ekranu głównego
- Kliknij „Konto”, a następnie kliknij „Wyloguj” na dole strony
- Na kolejno wyświetlonym ekranie kliknij „Kontynuuj”
- Kolejno kliknij opcję „Nie pamiętasz hasła?”
- Wpisz swój adres e-mail i kliknij „Wyślij kod weryfikacyjny”
- Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, aby pobrać kod weryfikacyjny
- Wprowadź kod do aplikacji i kliknij „Sprawdź kod”
- Wprowadź nowe hasło i potwierdź je przyciskiem „Kontynuuj”
- Twoje hasło zostanie zmienione, możesz teraz zalogować się przy użyciu nowego hasła
Jeżeli nie jesteś zalogowany:
- Po otwarciu aplikacji pojawi się ekran, na którym można wybrać, czy korzystałeś już z aplikacji De Dietrich Smart.
- Odpowiedz na to pytanie „Nie”
- Przewiń w dół kolejny ekran, który się pojawił
- Następnie naciśnij „Zaloguj się teraz” zamiast kontynuować.
- Kolejno na nowo otwartym ekranie naciśnij „Nie pamiętasz hasła?”
- Wpisz swój adres e-mail i naciśnij „Wyślij kod weryfikacyjny”
- Sprawdź swoją skrzynkę pocztową, aby pobrać kod weryfikacyjny
- Wprowadź kod do aplikacji i kliknij „Sprawdź kod”
- Wprowadź nowe hasło i potwierdź je przyciskiem „Kontynuuj”
- Twoje hasło zostało zmienione, możesz teraz zalogować się przy użyciu nowego hasła
5. W aplikacji pojawił się komunikat „Identyfikator klienta już istnieje”. Jak mogę się zalogować?
Wersja aplikacji 3.23.16:
Aby rozwiązać problem, wykonaj następujące kroki:
Etap 1- zamknij aplikację
Zamknij aplikację na IOS bez użycia przycisku Home:
- Przesuń palcem w górę od dołu ekranu i zatrzymaj się w połowie ekranu. Wyświetlone zostaną aktywne aplikacje.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację.
Zamknij aplikację na IOS za pomocą przycisku Home:
- Szybko naciśnij dwukrotnie przycisk „Home”, aby wyświetlić podgląd aktywnych aplikacji.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację.
Zamknij aplikację na Android:
- Kliknij w lewym dolnym rogu ekranu (zazwyczaj) 3 pionowe paski lub kwadrat.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart, którą chcesz zamknąć
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację
Etap 2- otwórz ponownie aplikację De Dietrich Smart
- Po otworzeniu aplikacji pojawi się ekran, na którym możesz wybrać, czy korzystałeś już z aplikacji Smart TC°, czy nie
- Odpowiedz „Nie” na to pytanie
Etap 3- zaloguj się
- Przewiń w dół ekranu
- Następnie kliknij „Zaloguj się teraz” zamiast kontynuować
- Wpisz swój e-mail i hasło do konta De Dietrich Smart
- Jesteś zalogowany
6. Jak korzystać z tego samego konta De Dietrich Smart na wielu urządzeniach (telefonach i/lub tabletach)?
Wersja aplikacji 3.23.16
Aby rozwiązać problem, wykonaj następujące kroki:
Etap 1- zamknij całkowicie aplikację
Zamknij aplikację na IOS bez użycia przycisku Home:
- Przesuń palcem w górę od dołu ekranu i zatrzymaj się w połowie ekranu. Wyświetlone zostaną aktywne aplikacje.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację.
Zamknij aplikację na IOS za pomocą przycisku Home:
- Szybko naciśnij dwukrotnie przycisk „Home”, aby wyświetlić podgląd aktywnych aplikacji.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart.
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację.
Zamknij aplikację na Android:
- Kliknij w lewym dolnym rogu ekranu (zazwyczaj) 3 pionowe paski lub kwadrat.
- Przesuń palcem w prawo lub w lewo, aby znaleźć aplikację De Dietrich Smart, którą chcesz zamknąć
- Przesuń palcem w górę na podglądzie aplikacji De Dietrich Smart, aby zamknąć aplikację
Etap 2- otwórz ponownie aplikację De Dietrich Smart
- Po otworzeniu aplikacji pojawi się ekran, na którym możesz wybrać, czy korzystałeś już z aplikacji Smart TC°, czy nie
- Odpowiedz „Nie” na to pytanie
Etap 3- zaloguj się
- Przewiń w dół ekranu
- Następnie kliknij „Zaloguj się teraz” zamiast kontynuować
- Wpisz swój e-mail i hasło do konta De Dietrich Smart
- Jesteś zalogowany
7. Aplikacja De Dietrich Smart zablokowała się na szarym głównym ekranie.
Dla urządzeń z systemem Android:
- Otwórz menu ustawień telefonu i naciśnij aplikację.
- Wybierz aplikację De Dietrich Smart
- Następnie kliknij opcję Pamięć masowa
- Wybierz „Wyczyść dane”, a następnie „Wyczyść wszystkie dane”
- Wróć do aplikacji De Dietrich Smart i kontynuuj.
Dla urządzeń z systemem IOS:
- Przejdź do ustawień telefonu
- Wybierz ustawienia ogólne
- Wybierz pamięć masową iPhone’a. Następnie przewiń w dół, aby zobaczyć przegląd różnych aplikacji. Wybierz aplikację De Dietrich Smart
- Są dostępne dwie opcje: „Wyczyść” i „Usuń aplikację”
- Wybierz „Wyczyść”
- Następnie wybierz „Usuń aplikację” i ponownie zainstaluj De Dietrich Smart za pośrednictwem Apple Store.
8. Dlaczego nie mogę używać tej samej aplikacji we wszystkich urządzeniach SMART TC° lub dlaczego nie wszystkie urządzenia SMART TC° zostały przekierowane do nowej aplikacji?
Aby korzystać z naszej nowej aplikacji, musimy przeprowadzić migrację Smart TC°, która to odbywa się partiami. Dlatego nie wszystkie z nich mogą być migrowane w tym samym czasie. Można to zauważyć za pomocą okienka pojawiającego się na aplikacji Smart TC°. Jest to tymczasowa sytuacja, w której aplikacja Smart TC° może być nadal używana dla niezmigrowanych Smart TC°, a nowa aplikacja De Dietrich Smart może być używana dla zmigrowanych Smart TC°.
9. Którą wersję Smart TC° obsługuje aplikacja De Dietrich Smart?
Wersja Smart TC° (v.2.5.3) jest obsługiwana przez aplikację De Dietrich Smart, która nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich.
Użyj aplikacji Smart TC, jeśli Twój termostat posiada wersję 1.93.15 lub starszą.
Zostaniesz powiadomiony, kiedy Twój termostat będzie gotowy do korzystania z nowej aplikacji De Dietrich Smart poprzez powiadomienie w aplikacji Smart TC°.
Wersja | Aplikacja kompatybilna z tą wersją | Pobierz aplikację |
Smart TC° wersja 1.93.15 lub starsza | Aplikacja Smart TC° 2.XX.XX | App Store lub Sklep Play |
Smart TC° wersja 2.5.3 lub nowsza | Aplikacja De Dietrich Smart 3.XX.XX | App Store lub Sklep Play |
Smart TC° wersja 2.5.3 lub nowsza.
10. Dlaczego nie mogę jeszcze korzystać z aplikacji De Dietrich Smart?
Obecnie przeprowadzamy migrację wszystkich termostatów na nową platformę opartą na sprawdzonej technologii Microsoft.
Aplikacja De Dietrich Smart obsługuje tylko termostaty, które znajdują się na naszej nowej platformie.
Aby zapewnić ciągłość serwisowania naszych termostatów i nie zakłócić pracy systemów naszych klientów, przenosimy urządzenia stopniowo.
Wersja | Aplikacja kompatybilna z tą wersją | Pobierz aplikację |
Smart TC° wersja 1.93.15 lub starsza | Aplikacja Smart TC° 2.XX.XX | App Store lub Sklep Play |
Smart TC° wersja 2.5.3 lub nowsza | Aplikacja De Dietrich Smart 3.XX.XX | App Store lub Sklep Play |
11. Czy nowa aplikacja umożliwia zarządzanie wieloma strefami grzewczymi?
Tak, jest to funkcja dostępna w aplikacji.
Przesuń palcem na ekranie głównym, aby zobaczyć różne strefy grzewcze i dostosuj ustawienia dla każdej strefy.
12. Jak ustawić harmonogram dla mojej ciepłej wody użytkowej?
Działa to w taki sposób, jak ustawienia harmonogramu dla ogrzewania.
13. Jak regulować temperaturę ciepłej wody użytkowej?
Na stronie głównej kliknij “Więcej” w prawym dolnym rogu.
Kliknij Ustawienia, a następnie „Ciepła woda”.
W tym menu można ustawić temperaturę dla programu Comfort i Eco.
14. Jak wyświetlić harmonogramy 2 i 3 w aplikacji De Dietrich Smart?
Nasza aplikacja oferuje możliwość zarządzania wieloma harmonogramami.
Aby zmienić harmonogram, postępuj następująco:
Kliknij „Więcej” w prawym dolnym rogu ekranu, a następnie „Programy”
Wybierz odpowiednią strefę grzewczą (tutaj „Strefa 1”)
Kliknij „Ogrzewanie 1”, a następnie pojawią się inne harmonogramy.
Wybierz harmonogram który chcesz wyświetlić.
Albo:
Kliknij strefę grzewczą na stronie głównej (tutaj „Strefa 1”)
Następnie kliknij na kalendarz w prawym górnym rogu
Wybierz harmonogram który chcesz wyświetlić.
15. Jak ustawić parametry kW (moc min i max) w celu wizualizacji zużycia energii w aplikacji De Dietrich Smart.
Aby zobaczyć zużycie energii przez ogrzewanie i ciepłą wodę, w przypadku gdy Smart TC° + GTW-16 są podłączone do kotła opentherm, należy wprowadzić minimalną i maksymalną moc grzewczą oraz moc ciepłej wody kotła lub pompy ciepła.
Informacje te można znaleźć w instrukcji obsługi kotła/pompy ciepła.
Aby to ustawić wykonaj następujące kroki:
- Otwórz menu główne, poprzez pojedyncze naciśnięcie klawisza Select.
2. Wybierz menu instalatora – zatwierdź za pomocą pojedynczego kliknięcia.
3. Potwierdź wejście do trybu instalatora- wybierz „Tak” i zatwierdź pojedynczym kliknięciem.
4. Wybierz parametr „Moc min.”- Zatwierdź pojedynczym kliknięciem. Wprowadź wartość i zatwierdź pojedynczym kliknięciem. Postępuj tak samo dla pozostałych mocy.
16. Co mogę zobaczyć na ekranie zużycia energii w aplikacji De Dietrich Smart?
W widok z podziałem na poszczególne dni. Można zobaczyć zużycie energii do 42 dni wstecz.
17. Jak włączyć tryb kominka w aplikacji De Dietrich Smart?
W menu strefy grzewczej kliknij „Więcej opcji” (3 kropki w prawym górnym rogu) i wybierz tryb kominka.
18. Jak aktywować tryb urlopowy w aplikacji De Dietrich Smart?
W menu strefy grzewczej kliknij „Więcej opcji” (3 kropki w prawym górnym rogu) i wybierz tryb urlopowy.
19. Jaka jest różnica między aplikacją Smart TC°, a aplikacją De Dietrich Smart?
Odchodzimy od aplikacji Smart TC°, aby przejść na nową aplikację De Dietrich Smart dla lepszej obsługi i łatwości użytkowania. Migracja do nowej aplikacji odbywa się partiami. Nie wszystkie aplikacje będą migrować w tym samym czasie, ale w ciągu kilku miesięcy. Poniżej znajduje się załącznik, gdzie przedstawiono różnice między aplikacjami.
20. Aplikacja nie widzi mojego Smart TC°/Smart TC° RF. Jak mogę się ponownie połączyć?
Podczas odświeżania ekranu aplikacja spróbuje ponownie połączyć się z serwerem.
Odśwież ekran przesuwając go w dół, aż zobaczysz żółtą podświetloną ikonę*, jak na obrazku poniżej.
(*Żółte podświetlenie nie jest widoczne w aplikacji)
21. Jak ustawić krzywą grzewczą w Smart TC° i Smart TC° RF? (RF= model bezprzewodowy)
Dla modelu przewodowego Smart TC°
- Otwórz menu główne – wybierz menu Instalatora
2. Wybierz menu instalatora – zatwierdź za pomocą pojedynczego kliknięcia.
3. Potwierdź wybór, wybierając „Tak”, aby kontynuować.
4.Wybierz krzywą – potwierdź swój wybór.
5. Na ekranie pojawi się wykres krzywej grzewczej
6. Naciśnij przycisk wyboru, aby wybrać punkt na krzywej grzewczej.
7. Użyj pokrętła, aby przesunąć punkt centralny punkt krzywej po linii ukośnej, aby zobaczyć w lewym dolnym rogu temperatury zewnętrzne i związane z nimi temperatury wody.
8. Naciśnij przycisk wyboru, aby anulować wybór centralnego punktu krzywej.
9. Przy pomocy pokrętła wybierz Min.: (minimalna temperatura wody dla urządzenia)
10. Potwierdź wybór
11. Przy pomocy pokrętła zmień temperaturę
12. Potwierdź wybór
13. Użyj pokrętła, aby wybrać Nachylenie (nachylenie krzywej grzewczej)
14. Potwierdź wybór
15. Przy pomocy pokrętła zmień nachylenie krzywej grzewczej.
16. Użyj pokrętła, aby wybrać „Zapisz” w prawym dolnym rogu ekranu.
17. Zatwierdź, aby zapisać zmiany krzywej grzewczej
Ważne: Charakterystyka grzewcza jest wyświetlane na ekranie tylko wtedy, gdy dana instalacja obsługuje tę opcję.
Dla bezprzewodowego modelu Smart TC°
Krzywa grzewcza nie jest dostępna dla modelu bezprzewodowego.
Krzywą grzewczą można zmienić z poziomu panelu sterowania kotła lub pompy ciepła, jeśli są one wyposażone w sterownik Diematic Evolution lub E-Pilot.
Należy zapoznać się z instrukcją dołączoną do kotła lub pompy ciepła.
22. Co się stanie z moją historią zużycia energii po przejściu na aplikację De Dietrich Smart?
Historia zużycia energii (ogrzewanie, chłodzenie i ciepła woda) jest widoczna w aplikacji De Dietrich Smart.
Uwaga! Aby to zrobić, należy użyć tego samego adresu e-mail do utworzenia konta w aplikacji De Dietrich Smart, co w aplikacji Smart TC°.
23. Nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z 801 080 881.