
BEZPIECZEŃSTWO TO PODSTAWA
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa należy zachowywać środki ostrożności tak, by zapewnić klientom, a także pracownikom własnym oraz pracownikom hurtowni i sklepów instalacyjnych maksymalne bezpieczeństwo i ochronę zdrowia.
- Kontakt telefoniczny i mailowy zamiast wizyty
- Bezpieczne zakupy w hurtowniach i sklepach instalacyjnych
- Bezpieczeństwo i higiena własnej pracy
Charakter pracy serwisanta ma kilka zalet: podróż odbywa się własnym samochodem bez ryzyka zetknięcia się z dużą grupą osób, serwisant może pracować samodzielnie w kotłowni. Oznacza to, że ryzyko infekcji jest znacznie niższe niż w większości innych grup zawodowych.
ZADBAJ O SWOJE MIEJSCE PRACY
W miejscu pracy
- Przestrzegamy zaleceń Ministerstwa Zdrowia, oraz GIS
- Regularnie i dokładnie myjemy ręce mydłem
- Używamy środków dezynfekujących lub jednorazowych rękawiczek oraz masek ochronnych (albo wielorazowych osłon ust i nosa, które należy regularnie prać) i utylizujemy je w odpowiedni sposób
- Nie podajemy ręki podczas powitania i pożegnania.
- Unikamy przebywania z innymi w tym samym pomieszczeniu
- Stosujemy zasadę utrzymywania odległości 2 metrów od innych osób.
OGRANICZ WIZYTY DO MINIMUM
Ogranicz wizyty serwisowe do niezbędnego minimum
GIS proponuje rozważenie możliwości odłożenia rutynowych wizyt pracowników serwisowych w lokalach. Sugerujemy jedynie wizyty pracowników serwisowych mające charakter interwencyjny i niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i potrzeb bytowych osób przebywających w lokalu, każdą sytuację należy rozważyć indywidualnie w uzgodnieniu z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną sprawującą nadzór nad osobami w lokalu.
- Sprawdź dostępność części zamiennych przez Internet lub telefonicznie.
- Złóż zamówienie internetowo bądź telefonicznie
- Poproś o wysłanie towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej lub przygotowanie towaru do odbioru tak, aby maksymalnie skrócić pobyt w hurtowni do absolutnego minimum
- Zezwól swoim klientom na dokonywanie płatności bezgotówkowo
- Kontaktuj się klientami telefonicznie lub mailowo
- Przemyśl dobrze listę części zamiennych i potrzebnych narzędzi aby móc w jak najwięcej podczas jednej wizyty
STOSUJ SIĘ DO ZALECEŃ GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO
Główny Inspektor Sanitarny rekomenduje następujące zasady ogólne:
- Poproszenie lokatorów o zdezynfekowanie klamek drzwi wejściowych w lokalu przed wizytą pracowników
- Przestrzeganie zasady bezpieczniej odległości (1,5-2 m) od osób zamieszkujących lokal, poproszenie lokatorów o przejście do pomieszczenia, w którym nie są przeprowadzane prace serwisowe
- Założenie przez pracowników serwisowych rękawiczek jednorazowych podczas wykonywania czynności i wyrzucenie ich po odbytej wizycie do kosza na śmieci oraz umycie rąk wodą z mydłem, lub ich dezynfekcję środkiem na bazie alkoholu (min. 60%)

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
Czy chcesz być zawsze na bieżąco w kwestii naszych nowoczesnych i ekologicznych produktów, które tworzymy z poszanowaniem środowiska naturalnego? Nic prostszego! Wystarczy, że polubisz profil De Dietrich Polska na portalu Facebook! Znajdziesz tam masę ciekawych informacji o naszych urządzeniach, aktualności, najświeższe promocje oraz wiele wyjątkowych konkursów!