Page 22 - eKATALOG TECHNIKA KOMERCYJNA
P. 22

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
     SERWISU GWARANCYJNEGO I AUTORYZOWANEGO INSTALATORA

           Kodeks Dobrych Praktyk to normy etyczne i zawodowe, którymi się kierujemy przy obsłudze naszych klientów i których ściśle przestrzegamy.
           Naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. To dla nas bardzo ważne.

           Zawsze jesteśmy skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obsłudze naszych Klientów, pielęgnujemy i utrzymujemy z nimi jak najlepsze relacje.
           Będąc na rynku od wielu lat wiemy, iż bardzo ważne jest postępowanie według standardów etycznych. Naszym nadrzędnym celem jest
           satysfakcja naszych Klientów i Partnerów.

               C  ELE KODEKSU

           Celem KDP jest propagowanie/promowanie najwyższych standardów
           działania autoryzowanych firm instalacyjnych montujących lub
           serwisujących urządzenia dystrybuowane przez BDRTP. KDP zawiera
           najważniejsze elementy opisujące profesjonalne praktyki dotyczące usług
           instalacyjno-serwisowych, przez co wspomaga rynek w identyfikacji
           rzetelnych i uczciwych firm realizujących wysokiej jakości usługi.

           KDP reguluje normy i zasady postępowania, w tym dobre praktyki,
           którymi kierują się SG i AI, w ramach prowadzonej przez nich działalności,
           a w szczególności w ramach współpracy z klientami, inwestorami,
           użytkownikami oraz innymi partnerami.

           KDP jest głównie dokumentem upowszechniającym profesjonalne
           zachowania w środowisku usług instalacyjno-serwisowych, a jego
           stosowanie stanowi dobrowolną formę poddania się wymogom
           merytorycznym i etycznym prowadzącym do spełnienia oczekiwanego
           standardu.

               I NSTALATOR PRZESTRZEGAJĄC ZAPISÓW KODEKSU:

           1.  Prowadzi działalność zgodną z danymi rejestrowymi, posiadanymi uprawnieniami i standardami, know-how i doświadczeniem oraz
           możliwościami operacyjnymi.
           2.  Działa zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku zmian obowiązujących przepisów podejmuje wszelkie niezbędne czynności
           w celu dostosowania swojej działalności do ich zmiany.
           3.  Udostępniainformacje:zakresswojejdziałalności,obszaryspecjalizacji,metodyitechnologie,referencjewłasne(iosóbwspółpracujących),
           dane o osobach realizujących usługi pozwalające klientom na właściwą identyfikację firmy i jej usług oraz dokonanie wyboru co do zakresu
           współpracy.
           4.  Informuje klientów o możliwych do osiągnięcia celach planowanych prac, kosztach i oraz warunkach realizacji tego procesu.
           5.  Rzetelnie przedstawia Klientowi warunki wykonania usługi, zwłaszcza w zakresie niezbędnych zasobów i kosztów oraz innych koniecznych
           warunków (w tym logistycznych, budowlanych etc.).
           6.  Rekomenduje i uzgadnia odpowiedzialności poszczególnych interesariuszy w procesie realizacji usługi.
           7. Zawiera umowy pozwalające zidentyfikować zakres usługi, warunki handlowe oraz wzajemne zobowiązania.

               Z  ASADY POSTĘPOWANIA I DOBRE PRAKTYKI FIRMY
              REALIZUJĄCEJ USŁUGĘ INSTALACYJNĄ:

        A. RELACJE FIRMY Z JEJ OTOCZENIEM

                1.  Firma daje przykład i używa na swoje potrzeby nowoczesnej instalacji opartej o ekologiczną technologię.
                2.  Doradza i aktywnie promuje rozwiązania proekologiczne.
                3.  Doradza grono sprawdzonych projektantów.
                4.  Utylizuje pozostałości po pracach instalacyjnych zgodnie z przepisami.
                5.  Informuje klientów o możliwościach instytucjonalnego wsparcia finansowego oferowanych przez samorząd lub rząd.
                6.  Śledzi na bieżąco rozwój technologii i gamy produktów.
                7.  Zna ofertę BDRTP i aktywnie ją promuje.
                8.  Zna lokalną kadrę handlową BDRTP i wie do kogo się zwrócić.
                9.  Nie stosuje premiowania sprzedawców, dystrybutorów i sklepów detalicznych lub pododbiorców hurtowych za sprzedaż urządzeń
                marek określonych producentów bez wiedzy i zgody właściciela sklepu lub firmy dystrybucyjnej.

22 www.dedietrich.pl
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27