Zasady zwrotów produktów De Dietrich

Przez Adam
W Instalatorzy
3 marca, 2016
0 komentarzy
2079 Views

Z dniem 1 marca De Dietrich Technika Grzewcza ogłosiła Ogólne Warunki Sprzedaży i Dostaw. Integralnym elementem OWSD jest regulamin określający szczegółowo zasady zwrotów. Przyjrzyjmy się mu bliżej.

Kiedy możliwy jest zwrot towarów? 
fotoZwrot towarów na koszt De Dietrich Technika Grzewcza jest możliwy w ciągu 5 dni roboczych od chwili przyjęcia towarów, jeśli po stronie Działu Logistyki DDTG nastąpił błąd w zamawianej ilości lub numerze artykułu.

W przypadku przyjęcia opóźnionej dostawy przez hurtownię zwrot jest możliwy w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, na koszt hurtowni.

Zwrot akcesoriów/wyposażenia będzie też możliwy, jeśli po zakończeniu budowy stwierdzono nadwyżki elementów z oferty Przedstawiciela Handlowego De Dietrich. Jeśli elementy były zamawiane według obcego projektu, czyli takiego, który nie został zatwierdzony przez De Dietrich Technikę Grzewczą, zwrot nie będzie możliwy.

W przypadku błędów w zamówieniu wynikających z pomyłki zamawiającego zwrot jest możliwy na następujących warunkach:

– W przypadku pomyłki związanej ze zbyt dużą ilością zamówionych produktów – zwrot jest możliwy w ciągu 5 dni roboczych od momentu dostawy na koszt Klienta (plus zwrot kosztów dostawy z magazynu DDTG do Klienta, jeśli koszt ten był ponoszony przez DDTG).

– W przypadku pomyłki związanej ze złym doborem urządzenia – zwrot jest możliwy na koszt Klienta i za zapłatą odstępnego w wysokości 15% wartości sprzedaży na FV. Nie dotyczy to błędów w doborze kotłów DTG 230, GT 220 (tu zwrot nie jest możliwy).

Niezależnie od powyżej opisanych sytuacji zwrot nie będzie możliwy w przypadku:
– nieoryginalnego opakowania lub jego braku,
– gdy opakowanie nosi ślady otwierania, jest zniszczone, brudne,
– gdy towar jest zdekompletowany,
– gdy towar jest z drzewa produktu,
– gdy towar jest uszkodzony.

Jakie są warunki zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy?  

W przypadku odstąpienia od umowy warunki zwrotu towarów są uzależnione od tego, czy odstąpienie od umowy nastąpiło przed dostawą czy po dostawie.

Gdy hurtownia odstępuje od umowy przed dostawą, DDTG zatrzymuje zadatek od hurtowni/klienta lub otrzymuje odstępne w wysokości 15% ceny sprzedaży na FV. W przypadku urządzeń: CA 430; CA 530; RSB; RCI; FWPS; FWPC; FWP; FWS 750; PSE zadatek/odstępne wynosi 30%.

Gdy hurtownia odstępuje od umowy po dostawie zwrot jest możliwy w ciągu 5 dni roboczych od momentu dostawy, na koszt hurtowni pod warunkiem zatrzymania zadatku przez DDTG lub otrzymania odstępnego w wysokości opisanej powyżej.

Kiedy nie ma możliwości zwrotu towarów?

Zwrot nie jest możliwy w następujących przypadkach:
– gdy hurtownia posiada w magazynie jeden produkt i chce go zamienić na inny,
– gdy hurtownia posiada produkt nierotujący i chce go zwrócić,
– gdy po zakończeniu budowy stwierdzono nadwyżki elementów zamawianych według obcego projektu, czyli takiego, który nie został zatwierdzony przez De Dietrich Technikę Grzewczą,
– gdy Klient pomylił się w doborze kotłów: DTG 230, GT 220.

Komentarze są zamknięte.

komentarze z facebooka: