Nowy system zamówień

Przez Adam
W Instalatorzy
26 listopada, 2019
0 komentarzy
213 Views

W celu usprawnienia obsługi Państwa zamówień i zwiększenia transparentności ich realizacji, pragniemy poinformować o ulepszeniu dotychczasowego systemu automatycznych potwierdzeń zamówień przesyłanych na wskazane przez Państwa adresy e-mail. 

W nowych potwierdzeniach znajdą Państwo więcej informacji dotyczących złożonego zamówienia, które przybliżamy poniżej. 

Dotychczasowy sposób składania zamówień nie ulega zmianie. Aby usprawnić obsługę Państwa zamówień, w trakcie ich składania prosimy o umieszczenie dodatkowych informacji: 

a) Oczekiwany termin dostawy – termin, w którym chcieliby Państwo otrzymać towar. W miarę możliwości i dostępności towaru dołożymy wszelkich starań, aby realizować zamówienia zgodnie z Państwa życzeniem. 

b) Dopuszczalna wysyłka częściowa – jeżeli wyrażają Państwo zgodę na częściową realizację zamówienia w przypadku braku któregokolwiek z zamówionych towarów, prosimy o zaznaczenie „TAK”. Opcja ta jest dostępna w polu „Dostawa” w sklepie internetowym ZAZA. W przypadku zamówień składanych EDI prosimy o sprawdzenie ze swoim operatorem możliwości elektronicznego przekazania tej informacji. Jeżeli opcja ta nie jest możliwa, można umieścić dodatkową informację w uwagach do zamówienia. 

Jednocześnie prosimy pamiętać o konieczności uzyskania minimum logistycznego dla każdej wysyłki. Jeżeli minimum logistyczne nie jest spełnione, prosimy o konsultację z Działem Logistyki. 

Nowe informacje zawarte w potwierdzeniach zamówień: 

a) Stan w magazynie – informacja o dostępności towaru w momencie składania zamówienia. Na podstawie tej informacji mogą Państwo podjąć decyzję o przyspieszeniu wysyłki dostępnego towaru. 

b) Termin realizacji kompletnego zamówienia – przybliżony termin, w którym można spodziewać się dostawy całego zamówionego przez Państwa towaru z uwzględnieniem dostępności towaru i standardowego czasu oczekiwania na brakujący asortyment od producenta. Dokładny termin dostawy prosimy skonsultować z opiekunem w Dziale Logistyki. 

Nowym potwierdzeniom zamówień towarzyszyć będą automatyczne raporty otwartych zamówień, które na Państwa życzenie mogą być regularnie wysyłane we wtorki i piątki. Ułatwią one bieżącą kontrolę otwartych pozycji zamówień oraz pokażą ich aktualną dostępność w naszym magazynie. 

Aby aktywować Raport otwartych zamówień prosimy o kontakt z Państwa opiekunem w Dziale Logistyki.

Komentarze są zamknięte.

komentarze z facebooka: