Nowa wersja Systemu Kart Gwarancyjnych

Przez Adam
W Instalatorzy
Luty 10, 2015
0 komentarzy
1996 Views

Od wczoraj można korzystać z nowego Systemu Kart Gwarancyjnych. Jest on bardzo funkcjonalny i niezwykle intuicyjny.

System Kart Gwarancyjnych (SKG) to nowoczesne rozwiązanie informatyczne, którego głównym zadaniem jest optymalizacja procesów informatycznych, rozliczeń oraz fakturowania. Istotnym elementem systemu jest również forum, które umożliwia wymianę poglądów. Sprawia to, że SKG jest doskonałym narzędziem dla firm serwisowych oraz autoryzowanych instalatorów.

Jaka jest idea Systemu Kart Gwarancyjnych?

Po pierwsze, umożliwia zarejestrowanie pierwszego uruchomienia kotłów u klientów końcowych. Każdy instalator loguje się do systemu i wprowadza dane z karty gwarancyjnej. Ostatniego dnia miesiąca zostaje on poinformowany o możliwości wystawienia faktury. Po otrzymaniu takiej wiadomości instalatorzy są upoważnieni do przesłania do De Dietrich swoich faktur.

Po drugie, system pozwala na rejestrowanie informacji o wykonanych przeglądach. Dzięki temu instalator w łatwy i szybki sposób może mieć dostęp do tych danych w przyszłości. Ich okresowe wykonywanie jest warunkiem ważności gwarancji.

Po trzecie, System Kart Gwarancyjnych służy do rejestracji wszystkich napraw gwarancyjnych.

Po czwarte, istnieje możliwość zweryfikowania poprawności danych karty gwarancyjnej przez użytkownika końcowego. Aby tego dokonać wystarczy podać numer karty albo numer seryjny zakupionego kotła.

Co dalej?

Nowa wersja Systemu Kart Gwarancyjnych jest dostępna od wczoraj, lecz już teraz wiadomo, że dla większego zadowolenia kontrahentów De Dietrich będzie ona ulepszana. Na pewno zostaną wprowadzone funkcjonalności związane ze szkoleniami oraz Klubem Złotego Instalatora. Dodatkowo, SKG będzie powiązany ze sklepem części zamiennych.

Zapraszam! 

Komentarze są zamknięte.

komentarze z facebooka: