Gwarancja De Dietrich a nieautoryzowane punkty sprzedaży

Przez Adam
W Instalatorzy
17 czerwca, 2014
1 komentarz
4352 Views

Nieautoryzowane punkty sprzedaży produktów De Dietrich Technika Grzewcza kuszą niskimi cenami. Zakup produktów online często bywa jednak ryzykowny i nieopłacalny. Tracimy możliwość skorzystania z wielu bonusów, które oferuje nam serwis firmowy i jego autoryzowani dystrybutorzy. Jednym z nich jest gwarancja na kupiony towar.

Na co powinni zwrócić uwagę klienci zanim zdecydują się na zakup? I w czym my, instalatorzy, powinniśmy im pomóc? Przede wszystkim warto zachęcić ich do dokładnego przeanalizowania ofert sklepów lub sprzedawców, którzy nie są oficjalnymi dystrybutorami firmy De Dietrich Technika Grzewcza. Dzięki temu nasi klienci unikną dodatkowych kosztów, na jakie może narazić kupno wadliwego produktu bez gwarancji. Warto sprawdzić, czy w ramach oferty sklepu online znajduje się usługa pierwszego uruchomienia. Jeśli nie, kupujący w całości musi pokryć koszt tej operacji.

Jeśli chcemy korzystać z bezpiecznych, autoryzowanych punktów sprzedaży produktów DDTG, posłużmy się w tym celu wykazem, który firma zamieściła na swojej stronie internetowej w zakładce „Sprzedaż”. Zakup za pośrednictwem firm umieszczonych na listach daje pewność w razie potrzeby korzystania z dobrodziejstw zapisów gwarancyjnych producenta.

Obecnie żaden sklep internetowy w Polsce nie ma podpisanego Porozumienia Partnerskiego z firmą DDTG. Jeśli więc pokusimy się o skorzystanie z nieautoryzowanej oferty online, możemy dochodzić swoich roszczeń tylko na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Nie obejmuje ona jednak przywilejów wynikających z gwarancji producenta.

1 komentarz do “Gwarancja De Dietrich a nieautoryzowane punkty sprzedaży”

  1. […] nieautoryzowanych punktów sprzedaży produktów De Dietrich. Wpis na ten temat znajduje się TUTAJ. Pisałem o tym, że zakup produktów online bywa ryzykowany i po prostu […]

komentarze z facebooka: