Czym jest strategia ECO SOLUTIONS marki De Dietrich?
Zrównoważony rozwój, wysokiej jakości urządzenia, ekologia, dbałość o środowisko, społeczeństwo i gospodarkę – to wszystko składa się na strategię ECO SOLUTIONS, która od wielu już lat przyświeca marce De Dietrich w różnych obszarach działalności. Czym jest ECO SOLUTIONS i jak przekłada się na działanie urządzeń i codzienne funkcjonowanie firmy?
ECO SOLUTIONS to strategia zrównoważonego rozwoju marki De Dietrich. Jest to narzędzie, które pomaga zrozumieć, prowadzić i weryfikować różne działania w wielu obszarach zgodnie z najwyższymi standardami. Kotły, pompy ciepła, systemy solarne i fotowoltaiczne powinny charakteryzować się wysoką sprawnością, wydajnością i troską o środowisko. Realizując strategię ECO SOLUTIONS, firma sobie sprawę, że wszystkie urządzenia produkowane i dystrybuowane przez BDR Thermea są częścią przyszłości i powinny mieć na tę przyszłość jak najlepszy wpływ.
Strategia ECO SOLUTIONS przyświeca De Dietrich we wszystkich aspektach funkcjonowania marki i na każdym etapie życia produktu. Urządzenia są projektowane i produkowane, w taki sposób, aby były nie tylko jak najbardziej wartościowe dla klienta, ale także nie wpływały negatywnie na środowisko naturalne. To samo przyświeca logistyce – pakowaniu, transportowi i dystrybucji urządzeń – a także instalacji i konserwacji. Urządzenia mają być przyjazne w użytkowaniu nie tylko dla klienta, ale też dla planety, dzięki wysokiej sprawności i wydajności. Na końcowym etapie, gdy produkt już wychodzi z użytku, ważne jest, aby dało się go łatwo zutylizować z jak największym wykorzystaniem recyklingu. ECO SOLUTIONS to także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – udział w akcjach ekologicznych, szacunek dla pracowników i partnerów biznesowych oraz zaangażowanie w życie lokalnej społeczności.
Znak ECO SOLUTIONS to gwarancja, że urządzenia spełniają, a nawet wyprzedzają wymagania europejskich dyrektyw i przepisów prawa lokalnego. Są także zgodne z wymaganiami rządowych programów, których celem jest walka ze smogiem, np. “Czyste Powietrze”.