Akcja serwisowa De Dietrich: wymiana podzespołu w podgrzewaczach termodynamicznych KALIKO TWH
Firma De Dietrich Technika Grzewcza od zawsze buduje swoje zaufanie wśród klientów i partnerów handlowych, nadając priorytet bezpieczeństwu użytkowania i satysfakcji użytkowników. Dlatego też w celach profilaktycznych umożliwia wymianę jednego z podzespołów termodynamicznych podgrzewaczy wody KALIKO TWH.
Konstrukcja i parametry urządzeń marki De Dietrich są w pełni zgodne z wymaganiami norm oraz posiadają urzędowe certyfikaty. Jednak dopiero badanie urządzeń w trakcie praktycznego użytkowania pozwala na wprowadzenie korekt konstrukcji oraz podniesienie jakości do poziomu przedtem nieosiągalnego. Przeprowadzone przez BDR Thermea testy jakości urządzeń oraz informacje z rynków zachodnioeuropejskich pozwoliły ocenić pracę termodynamicznych podgrzewaczy KALIKO TWH oraz podjąć decyzję o wyeliminowaniu potencjalnego problemu technicznego w tych urządzeniach.
Producent postanowił wymienić części, które tego wymagają nie tylko w sprzętach objętych gwarancją, ale także tych, od których uruchomienia minęły więcej niż 2 lata. Do akcji serwisowej kwalifikują się zatem podgrzewacze termodynamiczne KALIKO TWH, które zostały wyprodukowane w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 marca 2016 r. i dostarczone do Polski w okresie od marca 2012 r. do sierpnia 2016 r. Termodynamiczne podgrzewacze KALIKO TWH, które zostały wyprodukowane w kwietniu 2016 roku i później posiadają nowszą wersję podzespołu i nie muszą być poddawane serwisowi w celu wymiany części.
Ze względu na to, że nie wszystkie zamontowane i uruchomione urządzenia KALIKO TWH zostały zarejestrowane w naszym Systemie Kart Gwarancyjnych (SKG), współpraca dystrybutorów i instalatorów ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia skuteczności operacji.
Akcję serwisową przeprowadzą tylko firmy Serwisu Gwarancyjnego De Dietrich Technika Grzewcza w całej Polsce. Czas wymiany elementu w miejscu użytkowania potrwa ok. 1 godziny, będzie w pełni udokumentowany protokołem w celu przedstawienia go producentowi i nie wiąże się z żadnymi kosztami dla użytkowników. Koszty akcji serwisowej pokryje producent.