Ogólna klauzula informacyjna dotycząca
Klauzula informacyjna
dotycząca programu lojalnościowego
Wersja z dnia 11.10.2024
Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest BDR Thermea Poland Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-105) przy ulicy Północnej 15-19,
NIP: 895-16-25-689. (dalej: Spółka).
dokument
Dokument ten zawiera informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych Uczestników Programu Lojalnościowego dla serwisantów i instalatorów urządzeń oferowanych przez prowadzonego przez BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
Zbieranie danych
Podstawowe dane osobowe Uczestników pozyskiwane przy zapisywaniu do Programu Lojalnościowego.
Dane wykorzystywane do naliczenia punktów w Programie Lojalnościowym są pozyskiwane z Systemu Kart Gwarancyjnych (SKG), w którym instalator lub serwisant odnotowywał przeprowadzone instalacje oraz uruchomienia.
wykorzystywanie danych
Gromadzimy i wykorzystujemy dane do realizacji Programu Lojalnościowego w tym do:
- zarejestrowania Uczestnika Programu Lojalnościowego;
- przyznanie i przekazanie karty płatniczej prepaidowej;
- przelanie płatności premii za dokonane wpisy do bazy i premie za wykonane montaże na kartę płatniczą prepaidową dla Uczestnika Programu Lojalnościowego;
- przeliczenie punktów na nagrody w Programie Lojalnościowym;
- przeliczenie punktów na wyjazd szkoleniowy;
- kontaktowanie się z Uczestnikiem w sprawie Programu Lojalnościowego;
- zapisanie informacji o przyznanych punktach i nagrodach w SKG;
- wykonywanie analiz dotyczących programu lojalnościowego;
- wydawanie i dostarczanie nagród;
- rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji;
- organizowanie i obsługa wyjazdów szkoleniowych;
Na podstawie zgody osoby, możemy przetwarzać dane Uczestnika Programu w celach marketingowych lub w celu dostarczenia Newlettera BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
Przetwarzamy dane do realizacji programu Key Account Installers w celu:
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z instalatorami i serwisantami.
- Zwiększenie sprzedaży poprzez indywidulane podejście do współpracy z instalatorami i serwisantami oraz identyfikację i usuwanie barier hamujących rozwijanie współpracy z instalatorami i serwisantami oraz poprzez automatyzowanie procesów;
- Zwiększenie efektywności obsługi posprzedażowej poprzez indywidulane podejście do potrzeb instalatorów i serwisantów np. w zakresie szkoleń, dostępu do materiałów informacyjnych.
Przetwarzamy dane w celu wsparcia akcji promocyjnych Spółki i podmiotów trzecich, z którymi współpracujemy, a w których Uczestnik bierze udział. Dane są przetwarzane przez nas w celu weryfikacji spełnienia warunków takiej akcji przez Uczestnika.
Zakres danych
Program lojalnościowy
W celu realizacji Programu Lojalnościowego przetwarzamy różne kategorie danych osobowych.
W celu obsługi Programu Lojalnościowego, przetwarzamy dane obejmujące:
- imię, nazwisko Uczestnika oraz adres korespondencyjny (adres odbioru Karty Instalatora),
- nazwa firmy, adres firmy, NIP prowadzonej firmy, login, adres email, nr telefonu, numer SKG,
- ilość kart wprowadzonych do SKG przez firmy i przekazanych do systemu lojalnościowego;
- informacje o urządzeniu (nr seryjny urządzenia, typ urządzenia, nr katalogowy, nazwa, kod sprzedażowy, typ instalacji, data instalacji, kod kosztu, numer konta księgowego, data przelewu na kartę)
- informacje o rodzaju i ilości usług każdego typu (M, U, KZI) wraz z zakresem czasowym aktywności (pierwsza i ostatnia zarejestrowana instalacja danego typu)
- informacji o Stanie Konta Uczestnika;
- klucz autoryzacyjny do aplikacji mobilnej
- informacje o odbytych szkoleniach technicznych w BDR
- status aktywności w SKG
- informacja o sposobie rozliczeń premii pieniężnych (system fakturowy/wypłaty na Kartę Instalatora)
- PESEL, dokument tożsamości (rodzaj, seria oraz numeru dokumentu);
- numer karty przedpłaconej;
- nr rachunku bankowego powiązanego z numerem karty przedpłaconej
Przetwarzany dane podane w protokole odbioru Karty Instalatora – dane Użytkownika Karty Instalatora – PESEL Uczestnika, który będzie użytkownikiem karty przedpłaconej, dane dokumentu tożsamości w tym rodzaju, serii oraz numeru dokumentu, danych firmy Uczestnika w tym nazwy, adresu oraz nr NIP, adresu email oraz nr telefonu.
W przypadku uwierzytelniania za pomocą 3DSecure przetwarzamy także dane obejmujące: obywatelstwo, miejsce urodzenia, data urodzenia, dane dokumentu tożsamości: seria i numer, data wydania dokumentu, data ważności, kraj wydania dokumentu, imię i nazwisko panieńskie matki, imię ojca.
Przetwarzamy dane dotyczące wyników w programie jak wartość wypłaconych premii, informacje o ilości punktów, ilości wykorzystanych punktów, numery i inne oznaczenia kart prepaidowych, informacje o nagrodachoraz informacje o interakcjach Uczestnika z Programem (np. w jakich akcjach wziąłeś/wzięłaś udział). Przetwarzamy dane dotyczące montowanych i uruchamianych urządzeń: numer katalogowy urządzenia, nazwa urządzenia, typ urządzenia, data usługi, numer seryjny urządzenia, rodzaj usługi.
Przetwarzamy dane dotyczące w celu organizacji i obsługi wyjazdów szkoleniowych, które obejmują: imię, nazwisko, PESEL lub data urodzenia, płeć, seria i numer dokumentu tożsamości, data wydania oraz data ważności dokumentu tożsamości, obywatelstwo, dane kontaktowe jak numer telefonu i adres e-mail oraz informacje o wyjeździe jak miejsce, data szkolenia, informacje o miejscu pobytu i sposobie transportu, informacje podane na biletach i w dokumentach podroży, ewentualnie informacje o alergiach i informacje podane dobrowolnie przez osobę w polu „uwagi”
Przeważamy informacje o sposobie nawigowania na stronach internetowych i odwiedzane sekcje.
Gromadzimy także dane dotyczące czasu i daty akceptacji regulaminów i wyrażenia zgód.
W przypadku działań marketingowych wykorzystywany będzie adres email Uczestnika oraz data i czas wyrażenia zgody na dany cel przetwarzania.
Wsparcie akcji promocyjnych Spółki lub podmiotów trzecich
W przypadku, gdy Uczestnik bierze udział w akcjach promocyjnych Spółki lub podmiotów trzecich, z którymi współpracuje Spółka, dane osoby będącej Uczestnikiem Programu Lojalnościowego mogą być przekazywane Spółce przez podmiot prowadzący własną akcję marketingową w celu weryfikacji czy spełniacie Państwo wymagania danej akcji promocyjnej tego podmiotu trzeciego. W zależności od warunków prowadzenia takiej akcji promocyjnej przez podmiot trzeci, Państwa dane mogą być przetwarzane przez Spółkę, ponieważ:
- wyraziliście Państwo zgodę na taką weryfikację (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) lub;
- może być to niezbędne do realizacji zawartej przez Państwa umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub;
- może być to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Państwa lub podmiotu trzeciego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który dotyczy np. rozwoju przedsiębiorstwa podmiotu trzeciego, wykazania spełnienia wymagań zawartych przez Państwa umów, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Key Account Installers
- W ramach Programu Key Account Installers możemy przetwarzać dane obejmujące:
- imię, nazwisko, nazwa firmy,
- pełny adres firmy (ulica, numer, numer lokalu, kod pocztowy miejscowość, województwo)
- NIP
- dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail
- dane identyfikacyjne: Nr w SKG
- informacje o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych marketingowa
- status współpracy: aktywny / nieaktywny
- typ instalatora: uprawnienia do montażu, typ uprawnień, akredytacje, uprawnienia serwisowe
- kategoria
- informacje o odbytych szkoleniach: daty szkoleń, temat szkoleń, typ szkolenia
- informacje o zrealizowanych instalacjach: daty, rodzaj i ilość instalacji każdego typu, kategoria urządzeń, daty aktywności (pierwsza zarejestrowana instalacja, ostatnia zarejestrowana
- informacje o typie rozliczenia: rozliczenia w oparciu o fakturę, czy w oparciu o punkty w systemie lojalnościowym
- nazwa konta leada, login, hasło
- numer Karty Instalatora, adres do wysyłki Kart Instalatora
- informacje i planowanych i wykonanych działaniach wobec instalatorów i serwisantów.
Podstawa prawna przetwarzania
Dane będą przetwarzane do realizacji współpracy pomiędzy Uczestnikiem a BDR Thermea Poland Sp. z o.o., na zasadach określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego lub akcji marketingowej, do której przystępuje Uczestnik, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Wykorzystujemy także dane osobowe do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Spółki, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W tym przypadku prawnie uzasadnione interesy koncentrują się głównie na:
- kontaktowaniu się z Uczestnikiem w sprawie Programu Lojalnościowego;
- zapisaniu informacji o przyznanych punktach i nagrodach w SKG;
- przeprowadzaniu analiz dotyczących programu lojalnościowego;
- ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń;
W przypadku, gdy Uczestnik bierze udział w akcjach promocyjnych podmiotów trzecich, możemy wykorzystywać dane osobowe do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Uczestnika lub interesów realizowanych przez stronę trzecią zgodnie z art. 6 ust 1 lit. f RODO. W tym przypadku prawnie uzasadnione interesy koncentrują się głównie na:
- rozwoju przedsiębiorstwa podmiotu trzeciego,
- wykazania spełnienia wymagań zawartych przez osobę umów,
- dochodzenia lub obrony roszczeń.
Jeśli gromadzenie i wykorzystywanie danych jest oparte na naszym prawnie uzasadnionym interesie, osoba ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu. W takim przypadku zaprzestaniemy dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do dalszego ich przetwarzania.
W przypadku wykorzystania danych osobowych do działań marketingowych, dane będą przetwarzane na podstawie dobrowolnej zgody osoby, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Pobierane zgody uczestnika
Przetwarzanie danych osobowych w celu dostarczania Newslettera oraz przetwarzania danych w celach marketingowych może być realizowane wyłącznie na podstawie dobrowolnej zgody Uczestnika, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO.
Jeśli gromadzenie i wykorzystywanie danych jest oparte na dobrowolnej zgodzie osoby, osoba ma prawo wycofać zgodę na całość przetwarzania, na które wyrażono zgodę, lub na poszczególne cele w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania danych, które było realizowane w oparciu o zgodę osoby przed wycofaniem jej zgody.
Zautomatyzowane przetwarzanie
Naliczenie premii pieniężnej oraz punktów KZI, o których mowa w Regulaminie, odbywa się w sposób zautomatyzowany, w oparciu informacje przetwarzane w systemie SKG. Zasady naliczenia punktów oraz premii znajdują się w Regulaminie.
Profilowanie
W ramach profilowania będziemy dokonywać analizy i oceny zgromadzonych informacji, próbując określić na ich podstawie jakie oferty i promocje mogą najbardziej zainteresować Uczestnika. Wpływać to będzie na treści jakie będą wyświetlane Uczestnikowi w trakcie wizyty na stronie internetowej Programu Lojalnościowego, w newsletterach oraz innych stosowanych przez nas kanałach komunikacji.
Udostępnienie danych osobowych
Możemy udostępnić dane osobowe podmiotom, które przetwarzają dane na wyłączne polecenie administratora danych i są na podstawie umowy zobowiązane do ochrony powierzonych im danych, jak np. firmy informatyczne obsługujące nasze systemy informatyczne oraz firmy obsługujące Program Lojalnościowy (np. Grupa TSO Sp. z o.o., Freshmail Sp. o.o.), firmy wspierające nas w realizacji kampanii marketingowych.
Możemy udostępnić dane osobowe podmiotom, kiedy jest to konieczne do obsługi Uczestnika Programu Lojalnościowego. Mogą to być np. banki lub firmy kurierskie i pocztowe.
Możemy udostępnić dane osobowe podmiotom, kiedy jest to konieczne do organizacji i obsługi wyjazdów szkoleniowych Uczestnika Programu Lojalnościowego. Mogą to być dostawcy usług transportowych jak np. linie lotnicze, dostawcy usług noclegowych jak np. hotele i pensjonaty, firmy kurierskie.
Możemy udostępnić dane osobowe audytorom, kancelarii prawnej oraz Inspektorowi Ochrony Danych.
Możemy także udostępnić dane osobowe w przypadku, kiedy Spółka zostanie do tego zobowiązana zgodnie z obowiązującym nakazem sądowym lub przepisami prawa.
W przypadku, gdy Uczestnik bierze udział w akcjach promocyjnych podmiotów trzecich możemy udostępniać dane Uczestników dotyczące szkoleń i autoryzacji instalatorów, serwisantów i koncesjonerów kontrahentom prowadzącym własne akcje promocyjne, których warunki Uczestnik zaakceptował, w celu weryfikacji spełnienia przez osobę warunków tej akcji promocyjnej.
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z nami na adres: daneosobowe@dedietrich.pl.
Międzynarodowe transfery danych
W związku z wykorzystywaniem przez nas narzędzi informatycznych, w tym narzędzi dostarczanych przez Microsoft Corporation oraz inne firmy międzynarodowe, Państwa dane są przekazywane do podmiotów międzynarodowych i mogą również zostać przekazane do państwa trzeciego, dla których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych. W takich przypadkach transfer danych będzie zabezpieczony za pomocą Standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską.
Treść Standardowych klauzul umownych jest dostępna na stronie www: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?toc=OJ%3AL%3A2021%3A199%3ATOC&uri=uriserv%3AOJ.L_.2021.199.01.0031.01.POL
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z nami na adres: daneosobowe@dedietrich.pl
Okres przechowywania
Dane będą przetwarzane przez okres do 6 lat po zakończeniu współpracy i zablokowaniu konta w systemie obsługującym Program Lojalnościowy.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych Uczestnika jest dobrowolne, jednak dane te są niezbędne do współpracy pomiędzy Uczestnikiem a BDR Thermea Poland Sp. z o.o., na zasadach określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
Przysługujące prawa
Uczestniczy mają prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych. W wielu przypadkach mają także prawo żądać poprawienia swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych oraz prawo do przenoszenia danych.
Jeśli gromadzenie i wykorzystywanie danych jest oparte na naszym prawnie uzasadnionym interesie, osoba ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu. W takim przypadku zaprzestaniemy dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do dalszego ich przetwarzania.
Jeśli gromadzenie i wykorzystywanie danych jest oparte na dobrowolnej zgodzie osoby, osoba ma prawo wycofać zgodę na całość przetwarzania, na które wyrażono zgodę, lub na poszczególne cele w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania danych, które było realizowane w oparciu o zgodę osoby przed wycofaniem tej zgody.
Informujemy także, że Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.uodo.gov.pl.
Kontakt
Uczestnik może się kontaktować ze Spółką na adres:
BDR Thermea Poland Sp. z o.o.
ul. Północna 15-19
54-105 Wrocław
Polska
W sprawach dotyczących Programu Lojalnościowego można się kontaktować na adres poczty elektronicznej: kontakt@klubzłotegoinstalatora.pl
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz realizacji praw osób można się z nami kontaktować na adres siedziby Spółki lub na adres poczty elektronicznej: daneosobowe@dedietrich.pl.