DD Assistance – program rozszerzonej gwarancji

Przez Adam
W Instalatorzy
Lipiec 12, 2016
0 komentarzy
744 Views

De Dietrich Thermique, firma o ponad 330 latach tradycji i właściciel najstarszego znaku przemysłowego (róg myśliwski) należy do Grupy BDR Thermea zatrudniającej na całym świecie ponad 6 000 osób w 70 krajach. Jakość, trwałość i innowacja to kluczowe wartości Grupy BDR Thermea, która od wielu lat jest liderem w technice kondensacyjnej, dostarczając klientom i użytkownikom nowoczesne urządzenia grzewcze.

 De Dietrich AssistanceW celu zwiększenia komfortu życia i niezależności użytkowników urządzeń grzewczych De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek program przedłużonej gwarancji pod nazwą DE DIETRICH ASSISTANCE.

De Dietrich Assistance (DD Assistance) to program dodatkowej, przedłużonej gwarancji na wybrane urządzenia grzewcze marki De Dietrich i BAXI. Oferowany jest w Polsce dla tych użytkowników, którym nie wystarcza podstawowy okres gwarancji (np. 2 lata) bezawaryjnego działania urządzeń, przewidziany przez Producenta.

Założenia i wymogi programu DD Assistance zawarte są w pisemnej Umowie którą użytkownik zawiera z De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. Umowa gwarantuje dalszą opiekę nad właściwym funkcjonowaniem urządzenia ze strony Producenta już po upływie okresu podstawowej gwarancji. W ramach umowy, w przypadku awarii nie z winy użytkownika, Producent zapewnia diagnostykę urządzenia, usunięcie usterek, wymianę określonych części zamiennych i przywrócenie urządzenia do pracy.

Grupy urządzeń objętych DD Assistance, okresy wydłużonej gwarancji oraz koszty programu są zawarte w tabeli dostępnej na stronie www.dedietrich.pl. Umowę można zawrzeć na okres 1 roku i przedłużać dwukrotnie na rok kolejny (do 3 lat wydłużonej gwarancji). Opłata za przystąpienie do programu pokrywa koszt dojazdu serwisanta do użytkownika, koszt wymienianych części zamiennych i koszt robocizny podczas naprawy urządzenia. Opłata nie pokrywa kosztów części szybko zużywających się (np. dysze, uszczelki, elektrody, bezpieczniki, fotoelementy), kosztów badania jakości, składu chemicznego oraz parametrów wody w instalacji i kosztów corocznych przeglądów obowiązkowych. Program DD Assistance nie obejmuje wymienników kotłów, które już w okresie gwarancji podstawowej objęte są gwarancją Producenta taką samą lub dłuższą niż określona w programie DD Assistance (np. 5, 7, 8 lat).

Program obowiązuje od 1 lipca 2016 roku i obejmuje urządzenia uruchomione od 1 stycznia 2015 roku. Co ważne, zakup urządzenia musi nastąpić w autoryzowanym punkcie sprzedaży, a uruchomienie urządzenia musi zostać wykonane przez autoryzowanego instalatora/serwisanta.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zawarcia umowy i jej warunków znajdują się na stronie www.dedietrich.pl i u Przedstawicieli Handlowych.

Komentarze są zamknięte.

komentarze z facebooka: